2 august 2008

Despre bărbaţii "îngeri"...


Într-o bună zi, unui taietor de lemne îi căzu securea în apă.

Omul se puse pe jelit pentru că-şi pierduse singurul lucru cu care putea să-şi câştige existenţa.
Văzând acestea, Dumnezeu apare lângă apă şi-l întreabă care este cauza disperarii sale. Omul îi explică situaţia şi Dumnezeu
plonjează în râu şi revine cu o secure din aur masiv.
- Asta e securea ta, omule? îl intreaba el.
- Nu, raspunse taietorul de lemne.

Dumnezeu intră din nou în apă şi se intoarce cu o secure numai din argint.
- Asta e securea ta? întreabă el din nou.
- Nu, raspunde din nou tăietorul de lemne.
A treia oara Dumnezeu revine cu o secure de fier.
- Asta e securea ta?
- Da, asta e, îi raspunse de data aceasta taietorul de lemne.

Dumnezeu, mişcat de onestitatea omului îi face cadou toate trei securile şi tăietorul de lemne se intoarce fericit acasă.
Câteva zile mai tarziu acelaşi tăietor de lemne se plimba pe malul râului cu nevasta sa. Dintr-odată aceasta cade în apă. Cum omul se puse iaraşi pe plâns, Dumnezeu apăru din nou întrebandu-l care-i este necazul.
- Nevasta mea a cazut în apă, îi răspunse tăietorul de lemne printre suspine.
Atunci Dumnezeu sare în apă şi apare cu Penelope Cruz în bratze.
- Asta este nevasta ta? intreaba el.
- DA! urlă omul.
Atunci Dumnezeu, furios, iîl lua la bani marunţi:
- Îndrăzneşti să mă minţi?!! Ar trebui să te blestem pentru vecie!!
Atunci taietorul de lemne incepe să-l implore:
- Te rog, Doamne, iartă-mă! Dar cum altfel puteam să raspund?! Dacă spuneam “nu” la Penelope Cruz, data viitoare mi-o
aduceai pe Catherine Zeta Jones. Şi dacă şi atunci aş fi spus “nu”, a treia oară mi-o aduceai pe nevastă-mea. Şi dacă de data aceea aş fi spus “da”, mi le făceai cadou pe toate trei, dar eu sunt un om nevoiaş şi n-am de unde să hrănesc trei femei.

Acesta este motivul pentru care am raspuns cu “da” de prima dată.

Morala: Barbaţii mint numai din motive perfect oneste şi logice. ÎNTOTDEAUNA !

(yeah right...)




3 comentarii:

Anonim spunea...

"Barbaţii mint numai din motive perfect oneste şi logice"...clar:))

Anonim spunea...

intotdeauna...

Simion Alexandru spunea...

Te contrazic! La general,da! Barbatii mint,la fel de mult ca si femeile! Eu urasc 2 chestii! Minciuna! Si inselatul! Se cam leaga una de alta! Sunt lucruri carora nu le mai fac loc in viata mea! Prefer un adevar scurt in fata, decat ceva denaturat,imi asum consecintele faptelor, si daca gresesc, invat, dar macar am puterea sa recunosc! Conteaza foarte mult caracterul, credinta,si educatia!