31 decembrie 2008

Punct si de la capat

5...4...3...2...1... 2009

Numaratoarea inversa a inceput de mai bine de 30 de minute. Nu au mai ramas multe ore din anul asta care, dupa cum spune majoritatea, a fost extrem de plin. Ce inseamna acest "plin" ? Probabil are atatea sensuri cate mentalitati si personalitati exista. Pentru unii "plin" inseamna... bogat si profitabil. Pentru altii este egal cu energie, agitatie si munca. De asemenea, sunt persoane care folosesc acest termen pentru a defini toate neajunsurile si ghinioanele care, dintr- o simpla coincidenta sau pozitie a astrelor, a dus la aparitia esecurilor.
Si pentru mine, anul 2008 a fost unul cat se poate de plin. Am facut lucruri pe care nu ma asteptam sa le fac vreodata, am luat decizii, am ezitat, am ras, am plans, am cantat...mi-am indeplinit cateva dintre cele mai excentrice dorinte si de asemenea, am sperat, am insistat, am avut timp chiar sa regret, dar mai sunt inca atat de multe lucruri care au ramas la stadiul de "to do"... si de data asta, n-am sa mai spun "am timp...." pentru ca deja e tarziu. O sa ma grabesc probabil in noul an sa completez si mai mult puzzle-ul vietii mele, fara sa mai ezit atat de mult in alegerea pieselor.
2008 a fost un an bun, un an motivant si plin de perspective... au fost 365 de zile si cam tot atat de multe intrebari, insa nu acelasi numar de raspunsuri. Dar nu mai conteaza, pentru ca sunt absolut sigura, ca in noul an, multe dintre chestiunile la care am cautat in 2008 o rezolvare, un raspuns... isi vor face din nou simtita prezenta si le voi privi altfel, cu alti ochi si dintr-o alta perspectiva...ca deh... timpul trece... si noi imbatranim!
Tic Tac... Tic Tac...
23 de ore... mai mult sau mai putin... in functie de zona de pe Glob... si se vor deschide iar portile spre un Nou An pe care mi-l si vi-l doresc mai pasnic, mai putin egoist, mai sanatos si mai sincer... fara crize economice sau de orice alta natura, cu mai putine extensii de par sau unghii false, cu mult mai putine noxe in aer si cu mai multa iubire in suflet!
La multi ani!

2 comentarii:

IONUT CATALIN VASCU spunea...

si eu am incercat sa ma ma omor de 3 ori.......esec total.poate din prostie...sau poate din sperantza revansei...........iubesc prea frumos pentru a muri ca un fraier..........ajuta-ma sa te ajut

Fata cu nisipul spunea...

e bine ca iubesti...si e minunat daca ai si pe cine. De ajutat... cred ca numai singura pot reusi...dar momentan "eu" si -a luat concediu... si n are timp de mine!